بذر فلفل زینتی


جهت خرید به فروشگاه جدید ما به آدرس Palm.ir مراجعه نمایید
ناموجود

فروش بذر فلفل زینتی: فلفل زینتی گیاهی است كه هم میوه‌های آن جنبه زینتی دارد و هم نوعی فلفل تند خوردنی است، بذرهای فلفل زینتی موجود، واقعا عالی است ،

بذر فلفل زینتی

فلفل زینتی (Capsicum annuum) از خانواده solanaceae می باشد به دلیل میوه‌های زیبا كه ابتدا سبز، سپس زرد و بتدریج به قرمزی می‌گرایند مورد توجه می‌باشد. گل‌های ستاره‌ای شكل آن نیز در خور توجه بوده و در بهار به تعداد زیاد در روی گیاه ظاهر می‌شوند.

فلفل زینتی را میتوان به عنوان گیاه گلدانی پشت پنجره یا پاسیو و گیاه فضای باز در فصلهای گرم سال کشت کرد.

فلفل زینتی گیاهی سریع‌ الرشد می‌باشد. حداكثر گستردگی و ارتفاع آن حدود ۳۰ سانتیمتر بوده و بوته مانند است. برگها سبز روشن و به شكل مستطیلی یا تخم‌مرغی می‌باشد.

بذر فلفل زینتی

بذر فلفل زینتی هایی كه در فضای بازكاشته می‌شوند، پس از رشد و تكامل هنگامی كه به گل می‌نشینند، گرده افشانی و لقاح آنها بوسیله باد و حشرات انجام می‌شود و در مورد گیاهان داخل محوطه بسته می‌توان عمل گرده‌افشانی را با یك برس نرم انجام داد.

گیاهان گلدانی فلفل زینتی را می توان در فصل تابستان، خارج از گلخانه نگاهداری کرد.
واریته موجود در گلخانه پـالـم یکساله بوده و بومی نواحی گرم امریکا است. برگهای فلفل زینتی سبز نسبتا روشن و مستطیلی شکل می باشند. کولتیوارهای گوناگون این گونه دارای میوه هایی به اشکال مختلف مستقیم یا آبشاری است. رنگ میوه های یک بوته ممکن است قرمز، زرد و یا سبز باشد.

بذر فلفل زینتی

فروش بذر فلفل زینتی

بهترین استفاده از این گیاه كاشت در فلاورباكس‌های پارك و باغ و نیز در داخل ساختمان
(به صورت دائمی) می‌باشد.

در باغچه‌های منازل و پاركها به صورت توده‌ای در داخل چمن می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در هنگام استفاده از این گیاه باید مراقب اطفال بود، زیرا كه میوه‌های رنگین آن جلب نظر كودكان را نموده و تندی آن موجب بروز ناراحتی می‌گردد.

گونه های مختلف جنس Capsicum شامل درختچه‌های كوتاه، دائمی و همیشه سبز می‌باشند كه معمولاً به صورت گیاهان یكساله در فضای بازكاشته می‌شوند.

فروش بذر فلفل زینتی

فروش بذر فلفل زینتی

علاقه مندان می توانند از سراسر ایران، به هر تعدادی بسته بذر فلفل زینتی را سفارش دهند .

سفارش شما در کمتر از ۲۴ ساعت در بسته بندی ایمن، کاملا سالم بدست تان میرسد
مهم نیست از کدام قسمت ایران سفارش خود را انجام میدهید
سفارش با شما = ارسال فوری یک روزه و سالم با ما

بذر فلفل زینتی تمام شد.

 

Summary
فروش بذر فلفل زینتی: فلفل زینتی گیاهی است كه هم میوه‌های آن جنبه زینتی دارد و هم نوعی فلفل تند خوردنی است، بذرهای فلفل زینتی موجود، واقعا عالی است ، فلفل زینتی (Capsicum annuum) از خانواده solanaceae می باشد به دلیل میوه‌های زیبا كه ابتدا سبز، سپس زرد و بتدریج به قرمزی می‌گرایند مورد توجه…
جهت خرید به فروشگاه جدید ما به آدرس Palm.ir مراجعه نمایید
ناموجود

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پالم گاردن می باشد پالم گاردن